Wednesday, May 28, 2008

新车来咯。。。^_^

几经波折,我终于顺利以满意的价钱,把旧车卖了。。。

新车,嘿嘿,昨天傍晚就到家门口了。。。

今天早上,夹着新车出门,感觉就是不一样。。。

朋友都说,高兴咯,有新车驾。。。

我说,喜忧掺半。。。

为啥?

喜的是,如你们所说,有新车驾。。。。

忧的是,每个月有的交“保护费”给银行。。。。

今天中午,把旧车交给买车的人,忽然,alarm 响个不停,或许是它舍不得离开我吧。。。

看着uncle 把旧车驾走,默默地向它说“拜拜”。。。

一切都进行得这么顺利,多亏我姐夫,要不是他那么卖力的帮我,我也不能以这么好的价钱把旧车卖了。。。

对了,我新车的第一个乘客是。。。。

妞妞

^_*

3 comments:

Anonymous said...

hmm... bye bye Kenali,
it seemed like didn't want to go.

welcome Rush...

Can't wait to get the smell of the new car...

7 seaters.. cool man!

angel said...

Joan, should be bye bye kembara..hehe..

i will try to keep the new car smell for you...or at least the back sit's plastic for u to tear off...:P

mk@tokyo said...

Angel!! what car did you get? I miss driving.... I used to drive kancil..hahaha...I haven't been driving for more than 5 years... wonder if I still can drive...